OGŁOSZENIA


REKRUTACJA 2021/2022

!!!UWAGA!!! - DO KAŻDEGO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ DLA RODZICA / PRAWNEGO OPIEKUNA

ZGŁOSZENIE DZIECKA DO SZKOŁY -- WNIOSEK + KLAUZULA



Lista uczniów przyjętych do klasy I  na rok szkolny 2020/2021


Rekrutacja 2020/2021

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Radzanowie informuje, że od dnia 1 marca 2020 r. rozpoczyna się nabór dzieci do klasy pierwszej na rok szkolny 2020/2021.

Dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły przyjmowane są z urzędu na podstawie pisemnego zgłoszenia.

Kartę zgłoszenia dziecka można pobrać osobiście w sekretariacie szkoły lub ze strony szkoły i złożyć w sekretariacie do 26 marca 2020 r.

W postępowaniu rekrutacyjnym wezmą udział dzieci, które mieszkają poza obwodem szkoły i są przyjmowane w miarę posiadanych miejsc. Pod uwagę będą brane kryteria określone przez organ prowadzący w Uchwale Rady Gminy Radzanowo z dnia 7 marca 2019 r.

Lista dzieci przyjętych zostanie podana do publicznej wiadomości w siedzibie szkoły po dniu 15 maja 2020 r.
UWAGA!!!!

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

UWAGA!!!!
Formularz wypełniamy w formie elektronicznej i wysyłamy na adres szkoły.

spradzanowo@op.pl


FOTOGRAF W NASZEJ SZKOLE 

W tym roku w naszej szkole zdjęcia indywidualne jak i grupowe odbędą się 02.03 oraz 03.03 od godziny 8.00


OFERTA I CENNIK WIDOCZNE NA ZDJĘCIU 


Ankieta dla rodziców

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że na stronie http://www.kowr.gov.pl/ankieta/5  została zamieszczona ankieta oceniająca realizację działań promocyjnych „Programu dla szkół” (owoce, warzywa, mleko)  w roku szkolnym 2018/2019.

Zwracam się z prośbą o wypełnienie powyższej ankiety przez rodziców dzieci biorących udział w „Programie dla szkół”. Ankieta jest anonimowa i będzie aktywna do 24 listopada br.

Zależy nam na zebraniu jak największej liczby odpowiedzi.

Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

 Agnieszka Kępista - Główny Specjalista Wydział Rozwoju Rynków Rolnych


ROZKŁADY JAZDY AUTOBUSÓW SZKOLNYCH OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 23.09.2019




Informacja dyrektora Szkoły Podstawowej w Radzanowie

Rodzice i uczniowie klas VIII i III gimnazjalnych

 Zachęcam do odwiedzenia strony Kuratorium Oświaty w Warszawie. W zakładce "Rodzice/Uczniowie" znajdziecie po lewej stronie folder "Rekrutacja do szkół". Są tam ważne informacje dotyczące rekrutacji dla uczniów klas VIII do szkół ponadpodstawowych i dla uczniów klas III gimnazjalnych do szkół ponadgimnazjalnych.

Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na:

- Harmonogram rekrutacji - plik do pobrania

- Zasady rekrutacji

- Komunikaty - pliki do pobrania

Z pytaniami można zwracać się do dyrektora szkoły.


Dyrektor Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Radzanowie informuje,

że od dnia 1 marca 2019 r. trwają zapisy dzieci do klasy pierwszej na rok szkolny 2019/2020.

Dzieci zamieszkałe w obwodzie danej szkoły przyjmowane są z urzędu na podstawie pisemnego zgłoszenia.

Kartę zgłoszenia dziecka można pobrać osobiście w sekretariacie szkoły lub ze strony szkoły i złożyć w sekretariacie do 26 marca 2019 r.

W postępowaniu rekrutacyjnym wezmą udział dzieci, które mieszkają poza obwodem szkoły i są przyjmowane w miarę posiadanych miejsc.
Pod uwagę będą brane kryteria określone przez organ prowadzący w Uchwale Rady Gminy Radzanowo z dnia 7 marca 2019 r.

Lista dzieci przyjętych zostanie podana do publicznej wiadomości w siedzibie szkoły po 1 kwietnia 2019 r.


04.03.2019r.

 Samorząd Uczniowski ogłasza zbiórkę makulatury

 Samorząd  Uczniowski rozpoczyna zbiórkę makulatury. Od 4 do 25 marca uczniowie przynoszą makulaturę do swoich sal. Makulatura powinna być zapakowana (oklejona, związana lub w pudełku kartonowym) i podpisana. SU makulaturę będzie ważył 26 marca. Po zważeniu odstawimy do skupu. SU przewiduje nagrody dla uczniów i klasy.

NIE BĄDŹ OBOJĘTNY - ZBIERAJ I RATUJ ŚRODOWISKO, W KTÓRYM ŻYJESZ!

Pozdrawiają przedstawiciele SU i opiekunowie


04.03.2019r.

 Szkolne Koło PCK zachęca do udziału w akcji "Gorączka złota"

 Od 4 marca w naszej szkole będzie prowadzona, podobnie jak w latach poprzednich, akcja zbiórki monet o nominałach 1, 2, i 5 groszy. Akcja ma na celu zebranie często poniewierających się monet, które nie stanowią większej wartości, jednak zsumowane pozwalają pomóc wielu potrzebującym dzieciom. W ubiegłym roku płocki oddział, pod który my podlegamy zebrał ponad tonę takich monet. Za uzyskane w ten sposób pieniądze zostały zakupione przybory szkolne w ramach akcji " Wyprawka dla żaka" oraz paczki w ramach "Czerwonokrzyskiej Gwiazdki".
 Akcja "Gorączka złota" z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Na początku zbieraliśmy 2- 3 kilogramy. W 2017r. było to około 30 kilogramów, a w roku ubiegłym przekazaliśmy do Oddziału PCK już 56 kg złotych monet. Wszystkim dziękujemy za udział w poprzednich edycjach i prosimy o włączenie się do tegorocznej zbiórki. Pamiętajcie - zbieramy tylko 1, 2, i 5 groszówki.
Pozdrawiam - opiekun Szkolnego Koła PCK R. Wiśniewska.


29.11.2018r.

Akcja "Góra Grosza"

  Samorząd Uczniowski zachęca Naszych Uczniów do włączenia się w ogólnopolską akcję "Góra Grosza". Akcja organizowana jest przez Towarzystwo Nasz Dom


07.10.2018r.

Ankieta dotycząca "Programu dla szkół"

  Drodzy Rodzice,

nasza szkoła uczestniczy w Programie dla szkół"(owoce, warzywa, mleko i przetwory mleczne) organizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. W związku z tym otrzymaliśmy informację, że dla rodziców uczniów ze szkół biorących udział w tym programie przygotowana została ankieta ewaluacyjna. Została zamieszczona na stronie http://www.kowr.gov.pl/ankieta/4  i dotyczy oceny realizacji działań promocyjnych „Programu dla szkół” w roku szkolnym 2017/2018.

Ankietę należy wypełnić tylko w formie elektronicznej.

Organizatorom zależy na zebraniu jak największej ilości odpowiedzi. Zachęcamy do wypełnienia ankiety.


21.09.2018r.

Zmiana rozkładów jazdy autobusów szkolnych od 24.09.2018r.

   Informujemy, że od poniedziałku 24 września 2018r. obowiązuje nowy rozkład autobusów szkolnych. 


ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSÓW SZKOLNYCH OD DNIA 04.09.2018

Rozkłady do pobrania:


Informacja

Dnia 01.09.2018r. (sobota) będą kursy autobusu szkolnego dowożącego uczniów na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej.
1) Autobus na trasie Rogozino-Juryszewo-Ślepkowo-Męczenino-Ciółkówko-Ciółkowo-Smardzewo-Czerniewo-Woźniki wyjeżdża o godz.9:00 z Rogozina.
2)Autobus na trasie Białkowo-Chomętowo-Wodzymin-Lasocin-Szczytno-Kosino-Łoniewo-Wólka wyjeżdża o godz.9:00 z Białkowa
Powrót ok. godz. 12:30 z Radzanowa na obie trasy.


23.08.2018r.

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019 - poniedziałek 03.09.2018r.

  W poniedziałek 3. września 2018 r. o godzinie 9:00 na hali sportowej szkoły odbędzie się uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019 dla klas I-VIII i klas gimnazjalnych.

Przyjazd do szkoły we własnym zakresie. Autobusy szkolne kursować będą od wtorku.


UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2017/18 

22 czerwca 2018 r. /piątek/

W załączniku znajdują się szczegóły dotyczące przebiegu uroczystości zakończenia roku szkolnego 2017/18 oraz rozkład jazdy autobusów szkolnych na ten dzień

20.06.2018r.

Stypendia - uczniowie obecnych klas VI, VII i klas gimnazjalnych

  22 czerwca 2018 r. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie rozpoczyna nabór wniosków do projektu „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych- najlepsza inwestycja w człowieka” na rok szkolny 2018/2019. Rejestracja wniosków w systemie będzie trwała do 1 lipca br. Dokumenty w wersji papierowej muszą trafić do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie do dnia 10 lipca br.

Regulamin i plakat zawierają szczegółowe informacje dotyczące warunków aplikowania o przyznanie stypendium.

Więcej informacji o projekcie możecie Państwo znaleźć na stronie internetowej: https://stypendia.oeiizk.waw.pl/


12.06.2018

II MAZOWIECKI TURNIEJ O PUCHAR WÓJTA I PRZEWODNICZĄCEJ RADY GMINY RADZANOWO DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW W PIŁKĘ RĘCZNĄ

Już po raz drugi w naszej szkole odbędzie się turniej w piłkę ręczną pod patronatem Wójta oraz Przewodniczącej Rady Gminy.  Serdecznie wszystkich zapraszamy do kibicowania naszym.

W turnieju wezmą udział drużyny z Radzanowa, Płocka, Legionowa oraz Piaseczna. Za wszystkich mocno trzymamy kciuki a w szczególności za nasze zespoły 


28.05.2018r.

Konkurs Fotograficzny „PIĘKNA, NASZA, NIEPODLEGŁA GMINA RADZANOWO..."




   Zachęcamy naszych uczniów (oraz absolwentów uczących się w szkołach ponadgimnazjalnych) do udziału w Gminnym Konkursie Fotograficznym organizowanym w ramach gminnych obchodów 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. 

Organizatorem konkursu jest Wójt i Rada Gminy Radzanowo przy współpracy Centrum Kultury i Sportu w Radzanowie.

Ogólne zasady konkursu:   Uczestnicy konkursu tworzą album ilustrujący walory przyrodnicze, historyczne wydarzenia i postaci, lokalne dobra kultury, czy tradycje dotyczące wylosowanych/wybranych dwóch sołectw gminy Radzanowo.

1.Album tworzony jest w wersji cyfrowej na nośniku CD w formacie .doc, .docx, .pdf lub .pptx; 2. Album musi zawierać min. 10 zdjęć z opisami bądź ciekawostkami; 3. Całość pracy nie może przekraczać 15 stron/slajdów. 

4. Zdjęcia wykorzystane w albumie należy dołączyć w oddzielnych plikach w formacie .jpg, w minimalnej rozdzielczości 1280x720 pikseli. 5. Nośnik CD należy trwale podpisać imieniem i nazwiskiem uczestnika/uczestników konkursu. 6. Załącznikiem do nośnika CD jest wypełniona i podpisana karta uczestnika konkursu (stanowiąca załącznik Regulaminu).

Praca konkursowa może być wykonana indywidualnie lub grupowo (max. 3 osoby).

Lista sołectw wybranych dla uczniów naszej szkoły: 1. Kosino, Łoniewo; 2. Czerniewo, Wólka; 3. Woźniki, Woźniki-Paklewy; 4. Ciółkowo, Ciółkówko; 5. Trębin, Śniegocin; 6. Radzanowo, Radzanowo-Dębniki; 7. Chełstowo, Szczytno; 8. Lasocin, Wodzymin; 9. Chomętowo, Białkowo; Juryszewo, Ślepkowo Królewskie.

Kategorie wiekowe: Klasy IV-VI; klasy VII i klasy gimnazjalne; szkoły ponadgimnazjalne

Termin przynoszenia prac do szkoły - do 8 października 2018r., natomiast bezpośrednio do CKiS do 10 października

Zachęcam do udziału w konkursie

Monika Wolińska


UWAGA!!!! 



Dzień 23.05.2018 ( środa) jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych dla uczniów klas szkoły podstawowej oraz oddziałów gimnazjalnych. Do szkoły przychodzą tylko uczniowie biorący udział w LIDZE PRZEDMIOTOWEJ.


18-20.04.2018

EGZAMIN GIMNAZJALNY

W dniach 18-20.04.2018 odbędzie się EGZAMIN GIMNAZJALNY dla uczniów klas trzecich. W tym okresie klasy drugie gimnazjum nie mają zajęć lekcyjnych. Klasy 1-7 - zajęcia wg planu 


12.03.2018r.

Akcja "Gorączka Złota" organizowana przez Szkolne Koło PCK  

  Od 12 marca do 15 maja 2018r. Szkolne Koło PCK organizuje akcję zbierania 1-,2-,5- groszówek. Jest to ogólnopolska zbiórka pod patronatem Polskiego Czerwonego Krzyża pt. "Gorączka Złota". Celem tej akcji jest zebranie tych najdrobniejszych monet, które często poniewierają się w domach i przekazanie na potrzeby dzieci będących w trudnej sytuacji losowej.



06.02.2018r.

Fotograficzny konkurs ekologiczny

   Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Płocku działając na zlecenie Powiatu Płockiego zaprasza do udziału w konkursie ekologicznym z dziedziny nauki skierowanym do dzieci i młodzieży  uczących się w szkołach podstawowych i średnich z terenu Powiatu Płockiego.

Termin nadsyłania prac: do 25 maja 2018r.
PRZEDMIOT KONKURSU
1. Prace fotograficzne w trzech kategoriach tematycznych flora, fauna, krajobraz powiatu płockiego - konkurs indywidualny dla uczniów szkół podstawowych i średnich z powiatu płockiego.
2. Prace fotograficzne w trzech kategoriach tematycznych flora, fauna i krajobraz - konkurs zespołowy - dla dwóch kategorii wiekowych: szkoły podstawowe i średnie powiatu płockiego.

Regulamin, karta zgłoszeniowa oraz oświadczenie do pobrania na stronie www.rceeplock.pl


Zebranie z rodzicami w dniu 01.02.2018r.

Przydział sal na spotkanie wychowawców z  rodzicami:

Kl. Ia          - sala nr 24         - p. T. Bernat

Kl. Ib         - sala nr 25         - p. B. Hućko

 

Kl. IIa         - sala nr  1         - p. A. Kupniewska

 

Kl. IIIa       - sala nr 21         - p. R. Wiśniewska

Kl. IIIb       - sala nr 20       - p. I. Olęcka

Kl. IIIc       - sala nr 2           - p. S. Wajdowicz 

Kl. IVa       - sala nr 28       - p. J. Kwiatkowska

Kl. IVb       - sala nr 12       - p. M. Adamska

Kl. IVc       - sala nr 19a        - p. I. Pikała

Kl. Va         - sala nr 10         - p. E. Piotrowska

Kl. Vb         - sala nr 14         - p. Mag. Wolińska

 Kl. VIa       - sala nr 22         - p. M. Wolińska

Kl. VIb       - sala nr 26         - p. J. Górecka

 Kl. VIIa     - sala nr 13    - p. E. Łuniewska - Peda

Kl. VIIb       - sala nr 16         - p. B. Lejza 

Kl. IIa         - sala nr 29         – p. D. Podgórny

Kl. IIb         – sala nr 19          – p. E. Gontarek

Kl. IIc – pracownia komputerowa – p. Ł. Włodarski

 

Kl. IIIa       – sala nr 17          – p. J. Sochacka

Kl. IIIb       – sala nr 18          - p. J. Słupecka

Kl. IIIc       -  sala nr 27          – p. B. Gackowska


23.11.2017r.

Mazowiecki Informator dla Rodziców i Opiekunów Dziecka z Niepełnosprawnością

  Z inicjatywy Wojewody Mazowieckiego powstała publikacja skierowana do  rodziców dziecka, u którego stwierdzono ciężkie i nieodwracalne upośledzenie lub nieuleczalną chorobę oraz do opiekunów wychowujących dziecko z niepełnosprawnością. W przygotowaniu Informatora uczestniczyli m.in. pracownicy Kuratorium Oświaty w Warszawie. Celem Informatora jest przekazanie rodzicom i opiekunom pełnej wiedzy o systemie wsparcia w zakresie specjalistycznej opieki medycznej, psychologicznej oraz społecznej.

  Zapoznać się z Informatorem można na stronie Kuratorium

10.11.2017r.

DYŻURY NAUCZYCIELI

Od dnia 4.12.2017 nauczyciele będą przyjmować rodziców w wyznaczonych salach co zdecydowanie pomoże rodzicom w kontaktach z wybranymi pedagogami. Przydział sal na spotkania nauczycieli z rodzicami w pierwsze wtorki miesiąca w roku szkolnym 2017/2018 dostępny jest w zakładce DOKUMENTY SZKOŁY

06.11.20017r.

ZBIERAJ BATERIE

Nasza szkoła ponownie uczestniczy w programie. Masz w domu zużyte baterie? Przynieś je na świetlicę szkolną lub do pracowni biologicznej i wrzuć do pojemnika.

Baterie zbieramy do końca kwietnia. Zachęcamy do udziału!






06.11.2017r.

Samorząd Uczniowski ogłasza zbiórkę makulatury od dnia 09.04.2018 do dnia 13.04.2018r.

Uczniowie zobowiązani są do zbiórki makulatury, którą należy porządnie zapakować, podpisać i przynieść do szkoły (okleić, związać, najlepiej w kartonie).

Samorząd Uczniowski makulaturę będzie ważył dnia 16.04.2018r. Przewidujemy nagrody dla klas, które złożą najwięcej makulatury.

Zacznij zbierać makulaturę już dziś, żeby do kwietnia mieć jej jak najwięcej :)


18.09.2017

f1f5f628-4cf7-4b0d-a8b8-df0ea8e26d61jpg

Rozkład jazdy autobusów szkolnych obowiązujący od dnia 20.10.2017

rozkadjazdygimbusanr1.pdf
rozkadjazdygimbusanr2.pdf

".date("d-m-Y").""); ?>